مجله

از چه سنی کودکان می توانند زبان انگلیسی بیاموزند ؟

عکس کلاس زبان

می دانستید کودکان زبان انگلیسی را بهتر از سن بلوغ می آموزند؟ بخصوص یادگیری لهجه در سنین پایین بهتر از بزرگسالی است . اما سوال اینجاست کودکان از چه سنی یادگیری زبان را شروع کنند ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان

طبق تحقیقات انجام شده زبانشناسان بر این نظرند که بهترین سن آموزش زبان انگلیسی کمتر از 10 سال است . ما در اینجا قصد داریم به نحوه تدریس زبان در کودکان پیش دبستانی بپردازیم.

عکس کلاس زبان

عکس کلاس زبان

نحوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان پیش دبستانی

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شیوه های آموزش نیز تغییر پیدا کرده است . این امر بخصوص برای کودکان بسیار دارای اهمیت می باشد زیرا نوع یادگیری کودکان در آینده آنها  موثر می باشد . بنابراین امروزه از روش های جدید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده می شود .

مرکز تخصصی پیش دبستان آینده برتر به صورت کاملا حرفه ای به رشد مهارت های فردی و گروهی کودکان از سنین آغازین زندگی می پردازد. این مرکز با تقویت هوش های متنوع کودکان به رشد آنها کمک می کند. در این فرآیند بازی های هدفمنند همراه با جذابیت های کودکانه مهارت های فردی و گروهی را آموزش میدهد و لذت دانستن را با توانستن در دسترس کودکان عزیزمان قرار میدهد.

برای مشاوره می توانید با شماره های 44070226 تماس بگیرید . برای ارتباط با ادمین به پیچ اینستاگرام مراجعه کنید.

روش های جدید آموزش زبان انگیسی به کودکان پیش دبستانی

روش هایی که امروزه با استفاده از آن به کودکان زبان انگلیسی آموزش داده می شود به شرح ذیل است :

  • استفاده از شعر : گزارشات به دست آمده نشان داده است شعر روشی موثر در یادگیری زبان می باشد . کودکان با شعر سریعتر می آموزند .
  • رقص : شادی و رقصیدن علاوه بر اینکه باعث تحرک و فعالیت کودک می شود بلکه می توان از آن برای یادگیری استفاده کرد .
  • موسیقی : موسیقی تاثیر زیادی بر انسان دارد به همین دلیل می توان آن را برای آموزش زبان استفاده کرد که نه تنها برای یادگیری را آسان می کند بلکه کودک را علاقمند به زبان می کند.
  • فیلم های آموزشی : ویدئوهای آموزشی زبان انگلیسی به همراه رقص و شعر برای کودکان یکی از موثرترین روش های یادگیری می باشد .
  • کتاب : آموزش با استفاده از نقاشی و داستان باعث می شود زبان در حافظه بلند مدت کودک بماند . شاید شنیده باشید که برخی بزرگسالان داستان ها یا تصاویری از یادگیری زبان را تعریف می کنند.
  • فلش کارت : یادگیری لغات به همراه تصاویر آنها به کودکان در یادگیری کمک می کند.
  • بازی : از آنجائیکه کودکان علاقه زیادی به بازی دارند و بیشترین زمان خود را صرف بازی می کنند می توان از این روش به آنها زبان انگلیسی را آموزش داد .
عکس کلاس زبان

عکس کلاس زبان

هر یک از روش های نامبرده را می توان در آموزش به کار برد اما تلفیق آنها و انتخاب روش یادگیری برعهده معلم یا زبان آموز است که در محیط آموزشی بهترین تاثیر را خواهد داشت . در فضای پیش دبستانی کودکان علاوه بر برخورداری از محیطی صمیمی و دوستانه از معلمانی دلسوز زبان و موارد دیگر را می آموزند .

ویژگی های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

  • برای کودک گنگ نبوده و قابل فهم باشد.
  • بازی و فعالیت بدنی در آموزش دخیل باشد تا کودک خسته نشود.
  • به کارگیری قوه تخیل برای پرورش ذهن کودک
  • به کارگیری تمام حواس پنجگانه
  • استفاده از زبان مادری به همراه زبان انگلیسی برای تقویت یادگیری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *