مجله

بهترین هنرستان دخترانه غرب تهران کجاست ؟

عکس هنرستان آینده برتر

یکی از بزرگترین دغدغه های والدین برای فرزندانشان یافتن بهترین فضا برای آموزش است که در عین داشتن فضای ایمن و صمیمی دارای برنامه آموزشی و کادری مجرب باشد . یافتن هنرستان در شهرهای کوچک راحتتر از کلان شهرها بخصوص تهران می باشد . از آن جایی که تنوع هنرستان در مناطق 22 گانه زیاد است والدین در منطقه محل سکونت خود می پردازند . حال سوال اینجاست بهترین هنرستان دخترانه در تهران کجاست و از کجا باید به این موضوع پی ببریم ؟در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم .

انواع هنرستان ها بر اساس شهریه

هنرستان ها مانند مدارس بر اساس دریافت شهریه از والدین به چند دسته هنرستان دولتی ، هنرستان هیئت امنایی ، هنرستان نمونه دولتی و هنرستان غیرانتفایی تقسیم می شوند.

عکس هنرستان آینده برتر

عکس هنرستان آینده برتر

هنرستان دولتی

این هنرستان زیرنظر آموزش و پرورش بوده و برخی از آنها به دلیل ارائه خدمات خوب به دانش آموزان به هترستان نمونه دولتی یا هیئت امنایی تبدیل شده اند . فضای این هنرستان ها معمولا بزرگ بوده و دارای کارگاههای بزرگی می باشد . به همین دلیل برای رشته های فنی که نیاز به تجهیزات و فضای زیاد دارد مانند مکانیک و برق و ساختمان مناسب می باشد .شهریه این هنرستان معمولا از 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

هنرستان هیئت امنایی

این هنرستان ها همان هنرستان های دولتی هستند که با نظر وزارت آموزش و پرورش به دلیل مسائل مدیریتی به هنرستان هیئت امنایی تبدیل شده اند . افرادی این هنرستان ها را اداره می کنند که دارای سابقه آموزشی هیئت امنا هستند . کیفیت این هنرستان ها با توجه به کادر آموزشی و برنامه ریزی منظم متفاوت می باشد . از آنجا که افرادی که این هنرستان ها را اداره می کنند متخصص نیستند ، در برخی از این مدارس بی نظمی مشاهده می شود و برنامه های آموزشی غیرکارشناسی چیده می شود . بنابراین در انتخاب آن حتما دقت کنید . شهریه این هنرستان حدودا 2 میلیون تومان در سال تحصیلی می باشد .

در هنرستان آینده برتر #هنری_شو فرآیندی است برای هنر و بکارگیری مهارت های زندگی ساز و تجربه های اجرایی در فرآیند زندگی برتر. برنامه های کارگاه محور در این هنرستان همراه با گروه دپارتمان های تخصصی رشته های هنری و کارگروه های هنر و تجربه با حضور شخصیت های مطرح دانشگاهی و حرفه ای توانسته است کارآفرینان انگیزه مندی را برای جامعه آینده تربیت نماید.

برای مشاوره می توانید با شماره های 44070226 تماس بگیرید . برای ارتباط با ادمین به پیچ اینستاگرام مراجعه کنید.

هنرستان نمونه دولتی

تنها هنرستانی که برای ورود به آن آزمون دارد ، هنرستان نمونه دولتی است . آزمون های آن هر سال در تیرماه برگزار می شود و تنها بعد از قبولی می توان در آنجا ثبت نام کرد. این هنرستان به دلیل داشتن نظم و کادر آموزشی مجرب کیفیت بیشتری در میان سایر هنرستان ها دارد.

هنرستان غیرانتفاعی

این هنرستان توسط افرادی که موسس یا مدیر هنرستان هستند اداره می شود و زیر نظر وزارت آموزش و پرورش هستند . در این هنرستان رشته هایی مانند کامپیوتر ، حسابداری و معماری تدریس می شود . شهریه این هنرستان در سال تحصیلی حدود 8 تا 12 میلیون می باشد .

عکس هنرستان آینده برتر

عکس هنرستان آینده برتر

بهترین هنرستان دخترانه کجاست ؟

داشتن کیفیت بالا و منظم بودن سیستم آموزشی از مواردی است که باید در انتخاب هنرستان به آن توجه داشت . والدین باید در مورد آینده فرزندان خود سرمایه گذاری داشته باشند تا آنها را برای ورود به بازار کار و داشتن تخصص آماده کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *